عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 134
نویسنده : omid

 

به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

چه زمان می توان گفت که بازار مسکن و معاملات ملکی از رکود خارج شده است و تحرک و جنب و جوش در بازار مسکن و خرید و فروش خانه مشاهده می شود؟ عموما زمانی که تعداد معاملات مسکن زیاد شود و خرید و فروش واحدهای ساختمانی و واحدهای مسکونی و آپارتمان ها رونق بیشتری پیدا کند و خرید هر نوع ملک از جمله خانه و آپارتمان و حتی خرید برج های مسکونی و باغات و زمین زیاد شود و تعداد واحدهای کلید نخورده و خالی نیز کمتر شود در این صورت بازار معاملات مسکن در حال خروج از رکود می باشد.

با رونق یافتن و مناسب شدن بازار معاملات مسکن و ساخت و ساز بیشتر، به طبع اشتغال زایی در ایران بیشتر ایجاد می شود و عده زیادی مشغول به کار می شوند و باید اقداماتی صورت بگیرد تا نتیجه ای مطلوب پدید آید و همه خریداران و فروشندگان املاک بتوانند از حیث معاملات صورت گرفته احساس رضایت داشته باشند.

اگر بتوان بافت های فرسوده و قدیمی را به شکل مناسبی بهسازی و بازسازی کرد و همین طور در مورد بافت های تاریخی نیز بتوان چنین اقداماتی انجام داد می توان شاهد ایجاد تحرک و بهتر شدن بازار در زمینه املاک بود.

البته وام های مسکن و تسهیلات در این مورد که برای خرید مسکن در اختیار افراد قرار داده شده  تا حدودی سبب افزایش قدرت خرید برای جوانان و اقشار کم درآمدتر شده و به همین ترتیب از همین خرید و فروش می توان شاهد تحرک در بازار آینده مسکن بود.

کلمات کلیدی: بافت های فرسوده، خرید مسکن، وام مسکن، بازار معاملات مسکن، فروشندگان املاک، ساخت و ساز، خرید ملک، برج های مسکونی، بازار مسکن، خرید و فروش واحدهای ساختمانی،واحدهای مسکونی

 


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 121
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

ساخت و ساز واحدهای مسکونی و به طور کلی ساختمان سازی در کلان شهرها و شهرهای بزرگ و بالا بودن قیمت مسکن در این شهرها سبب مازاد عرضه مسکن در سال های اخیر و خوابیدن سرمایه و بدون استفاده ماندن سرمایه و هزینه های مصرفی در ساختمان سازی سبب شد که  امر ساخت و ساز به شکلی محسوس متوقف شده و تعداد واحدهای خالی ساختمانی روز به روز افزایش یافته و بی تحرکی در بازار مشاهده گردد.

با گسترش پیدا کردن مناطق خالی از سکنه و به فروش نرفته و آپارتمان های نوساز کلید نخورده و واحدهای مسکونی خالی و ساخت واحدهای مسکونی مازاد با عرضه زیاد، اتفاق مناسبی در بازارمعاملات مسکن  و به طور کلی این صنعت نیست و از این رو باید به دنبال راه هایی برای افزایش معاملات مسکن بود.

ساخت و ساز مازاد و اضافه بر سازمان سبب کاهش قیمت مسکن نشده چون بسیاری از این واحدهای مازاد بر عرضه و خانه های نوساز مازاد در مناطق شمالی و گران قیمت شهرهای بزرگی مانند تهران واقع شده اند و امکانات لوکس و مجلل به کار رفته در این مناطق سبب بیشتر شدن قیمت این خانه ها شده است و در نهایت این خانه ها را نمی توان با قیمتی پایین به فروش رساند.

اگر ساخت و ساز توزیع مناسب و متعادلی در شهرهای مختلف و مناطق مختلف داشت و کنترل بر ساخت و ساز با توزیع در قسمت های مختلف صورت می گرفت در نهایت قیمت مناسب برای خرید و فروش واحدهای مسکونی بیش از پیش مشاهده می ش و این سکون و رکود در بازار مسکن به این شدت اوج نمی گرفت.

کلمات کلیدی: ساخت و ساز، خرید و فروش واحدهای مسکونی، رکود بازار مسکن، کاهش قیمت مسکن، خانه های نوساز، بازار مسکن، آپارتمان های نوساز، افزایش معاملات مسکن، واحدهای مسکونی، قیمت مسکن، عرضه مسکن

منبع خبرhttp://www.khabaronline.ir/detail/674256/Economy/house

 


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 114
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

با مشاهده معاملات صورت گرفته مسکن در سال های متمادی با گران شدن قیمت خانه و بالا رفتن قیمت  خرید و فروش و تحرک در بازار مسکن شاهد وجود تورم و بالا رفتن اجاره بها و نرخ رهن و اجاره در مورد خانه ها و ساختمان های اجاره ای بوده ایم.

بازار مسکن با رکودی که در سال های اخیر بر آن حاکم می باشد و تعداد کم خرید و فروش خانه که در این زمینه صورت می گیرد دارای تورم و بالا رفتن قیمت اجاره در سال جاری نمی باشد.

یکی از عواملی که خیلی زیاد بر روی قیمت تعیین شده اجاره خانه تاثیر می گذارد قیمت خانه و ساختمانی است که برای فروش در نظر گرفته شده است و هر اندازه که خانه خریداری شده با قیمتی بالاتر خریداری شود با قیمتی بالاتر برای اجاره واگذار می گردد.

خانه های شیک و لوکس تر خصوصا در مناطق یک شهرداری وبا تجهیزات مجلل و گران قیمت برای رهن و اجاره گران تر هستند و در نتیجه می توان واحدهای مسکونی معمولی تر را با قیمتی مناسب تر رهن و اجاره کرد که البته سایر امکانات در زمینه خانه های معامله شده در نهایت بر قیمت اجاره بها نیز موثر خواهد بود.

در سال جاری با توجه به تحرک بازار رهن و اجاره که به مقداری قابل مشاهده است و در فصل مناسب که اغلب تابستان می باشد افزایش قیمت اجاره 7 تا 10 درصد پیش بینی می شود و افزایش قیمت بیش از این وجود نخواهد داشت.

کلمات کلیدی: بازار رهن و اجاره، تحرک بازار رهن، خانه های شیک، خانه های لوکس، واحدهای مسکونی، قیمت اجاره بها، خانه خریداری شده، قیمت اجاره خانه، بازار مسکن، قیمت خانه، تحرک بازار مسکن، گران شدن خانه


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 147
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

معمولا بیشترین تعداد جابجایی خانه و مسکن برای رهن و اجاره و تعداد بیشتری از این معاملات مسکن در فصل تابستان صورت می گیرد و اغلب می توان تعداد بیشتری از معاملات خانه شامل رهن و اجاره را در این فصل از سال مشاهده نمود.

اگرچه که سال جاری مثل سال های قبل نیست و بازار رهن و اجاره در ماه رمضان کمتر از مواقع دیگر گرمی خود را دارد و به نظر می رسد که جابجایی ها با تعداد کمتری انجام می شود اما آماری که وجود دارد بیان می کند که حجم جابجایی در خصوص رهن و اجاره خانه تعداد بالایی دارد و از نظر قیمت اجاره بها نیز مشاهده می شود که یک ثبات نسبی در این زمینه برقرار می باشد.

اگرچه که حجم جابجایی ها در حد مشخصی صورت می گیرد اما هرچه ساختمان و واحدهای مسکونی واگذار شده برای رهن و اجاره بیشتر باشد مستاجران به راحتی می توانند از بین واحدهای مسکونی مختلف و گزینه های مورد نظرخانه های مناسب را با بودجه مناسب مورد ارزیابی قرار داده و اجاره کنند.

اگر قیمت فروش خانه و به طور کلی قیمت ساختمان ثابت بماند و افزایش در این زمینه مشاهده نشود در نهایت قیمت اجاره خانه که تاثیر پذیر از قیمت مسکن می باشد نیز افزایش زیادی نخواهد داشت و امکان این که بازار معاملات مسکن رونقی بیش از گذشته داشته باشد بیشتر است.

کلمات کلیدی: قیمت فروش خانه، قیمت اجاره خانه، قیمت مسکن، رهن و اجاره، واحدهای مسکونی، خانه مورد نظر، بازار رهن و اجاره، معاملات رهن و اجاره، خانه و مسکن، اجاره خانه، فروش خانه، قیمت خانه، رهن و اجاره


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 145
نویسنده : omid

 

به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

خرید و فروش املاک و معاملات ملکی مانند انجام معاملات در سایر زمینه های دیگر دارای شرایط و ضوابطی می باشد که باید برای قانونی و رسمی شدن معاملات بستن قراردادهای رسمی میان طرفین معانله صورت بگیرد.

با بستن قراردادهای رسمی که ممهور به مهر مشاورین املاک معتبر باشند و توسط افراد مطمئن امضا شده باشند خیال خریدار و فروشنده راحت تر شده و به راحتی می توانند در مورد خرید خود از خانه اطمینان داشته باشند.

هر نوعی از املاک که شامل هر نوع ساختمان و خانه با شرایط و متراژ گوناگون و همین طور آپارتمان های مختلف می شود و یا خانه های ویلایی با طراحی و معماری های مختلف و نوع معماری و قیمت تعیین شده برای آنها دارای تنوع و تفاوت هستند که خریداران هر نوع از این املاک با توجه به بودجه ای که قرار است پرداخت نماید اقدام به جستجو در این زمینه می نماید.

با جستجوی مناسب خانه ای که برای خرید و فروش با شرایط مختلف وجود دارد می توان اطلاعاتی کامل در زمینه املاک دلخواه به صورت حضوری در بنگاه های املاک و یا جستجو در سایت های معتبر در زمینه املاک اقدام نمود.

خرید و فروش خانه به صورت مطمئن در حضور مشاوران املاک با بستن قرارداد رسمی بین دو طرف معامله با ذکر تمام شرایط خرید و فروش و قیمت نهایی صورت می گیرد.

کلمات کلیدی: مشاوران املاک، بنگاه های املاک، خریدار املاک، خانه های ویلایی، طراحی و نوع معماری، هر نوع از املاک، آپارتمان های مختلف، خرید و فروش املاک، رسمی شدن معاملات، اطلاعات املاک، خریدار و فروشنده


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 101
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

افزایش قیمت اجاره بها و بالا رفتن قیمت ها در هر سال طبق درصد خاصی صورت می گیرد که با افزایش قیمت مسکن مرتبط بوده و با توجه به تعداد بالای تقاضای اجاره در این مورد می توان درصد قابل توجهی از افزایش اجاره بها را برای خانه های مختلف و انتخاب شده مشاهده کرد.

به نظر می رسد که افزایش اجاره بها در سال جاری خیلی زیاد نیست و به طور نسبی ثابت می باشد و افزایش اجاره و قیمت رهن در شهرهای بزرگ و کلان شهرها حدود 7 تا 10 درصد می باشد و گفته می شود که شهرهای کوچک گنجایش خیلی زیاد برای افزایش اجاره بها را ندارند.

از آنجایی که همه ساله با افزایش تعداد مستاجران مواجه هستیم و با توجه به تعداد کم متقاضیان خرید خانه اگر تعادل قیمتی وجود داشته باشد این امر می توان برای مستاجران امیدوارکننده می شود و ثبات در بازار اجاره و افزایش پیدا نکردن قیمت اجاره بها سبب می شود که آینده این بازار معاملات را در امر رهن و اجاره پیش بینی کرد.

رشد و افزایش تعداد مستاجران در سال های اخیر نشان می دهد که تعادل بین میزان عرضه و تقاضای ایجاد شده برای خرید خانه در بازار مسکن وجود ندارد. تعداد خانه و واحدهای مسکونی با قیمت بالا سبب خالی ماندن آنها شده و تعداد مستاجرانی که قدرت خرید خانه هایی با توزیع نامناسب دارند کاهش پیدا کرده است.

به هر صورت هر اندازه که قیمت فروش خانه با ثبات بهتری پیش برود و در این زمینه شاهد گران شدن خانه نباشیم قیمت اجاره نیز با ثبات بیشتری حرکت خواهد کرد.

کلمات کلیدی: قیمت فروش خانه، گران شدن خانه، واحدهای مسکونی، تعداد خانه، قدرت خرید خانه، قیمت اجاره بها، بازار اجاره، رهن و اجاره، افزایش اجاره بها، افزایش قیمت مسکن، ثبات بازار اجاره، خرید خانه


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 105
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

در زمان وجود ساخت و سازها و تحرک موجود در زمینه خرید و فروش مسکن و سرمایه گذاری هایی که در مورد خانه و مسکن وجود داشت می توان موارد ساخت و ساز را با تنوع بیشتری مشاهده کرد از این رو سرمایه گذاری زیادی در بخش خانه و مسکن به وجود آمد.

بیشترین تعداد ساخت و سازها در شهرهای بزرگ در نهایت منجر به ساخت خانه هایی با هزینه های بالاتر و لوکس تر شده که در نهایت سبب بالا رفتن قیمت ها گردید و گران بودن قیمت خانه سبب کاهش قدرت خرید برای بسیاری از افراد به خصوص خانه اولی ها شد.

در طی دو دهه اخیر تعداد ساخت و ساز و ساختمان سازی تا حدی بالا بود که حدود بیشتر از 2 واحد درصد بالاتر از نرخ رشد جمعیت بوده است از این رو تعداد خانه ها و آپارتمان های خالی ساخته شده بیشتر و بیشتر شد و سرمایه های زیادی در این امر بدون سود و بهره وری باقی ماند.

به هر صورت با سکون و رکود حاکم بر بازار مسکن که در مورد خرید و فروش املاک به وجود آمده است می توان این سکون را نتیجه بالا بودن قیمت خرید خانه و کم شدن توان اقتصادی و قدرت خرید برای بسیاری از افراد دانست.

کلمات کلیدی: رکود بازار مسکن، قیمت خرید خانه، آپارتمان های خالی، خانه های خالی، ساخت و ساز، خانه های گران قیمت، خانه اولی ها، ساختمان سازی، خرید و فروش مسکن، سرمایه گذاری مسکن، خانه و مسکن


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 136
نویسنده : omid





به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

خرید و فروش املاک مانند انجام معاملات در سایر زمینه ها دارای شرایط و ضوابطی می باشد که برای قانونی و رسمی شدن معاملات اغلب بستن قراردادهای رسمی میان طرفین الزامی می باشد.

با بستن قراردادهای رسمی که ممهور شده باشند و توسط افراد مطمئن امضا شده باشند خیال خریدار و فروشنده راحت تر شده و به راحتی می توانند در مورد خرید خود اطمینان داشته باشند.

هر نوع از املاک که شامل خانه با شرایط و متراژ گوناگون و همین طور آپارتمان های مختلف می شود و یا خانه های ویلایی با شرایط گوناکون از نظر طراحی و نوع معماری و قیمت تعیین شده برای آنها دارای تنوع و تفاوت هستند که خریدار هر نوع از این املاک با توجه به هزینه ای که قرار است پرداخت نماید اقدام به جستجو در این زمینه می نماید.

با جستجوی مناسب که در زمینه خرید و فروش خانه با شرایط مختلف وجود دارد می توان اطلاعاتی کامل در زمینه املاک در جستجوی حضوری در بنگاه های املاک و یا جستجو در سایت های معتبر در زمینه املاک اقدام نمود.

خرید و فروش مطمئن در حضور مشاوران املاک با بستن قرارداد رسمی بین دو طرف معامله با ذکر تمام شرایط خرید و فروش و قیمت نهایی صورت می گیرد.

کلمات کلیدی: مشاوران املاک، بنگاه های املاک، خریدار املاک، خانه های ویلایی، طراحی و نوع معماری، هر نوع از املاک، آپارتمان های مختلف، خرید و فروش املاک، رسمی شدن معاملات، اطلاعات املاک، خریدار و فروشنده


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 113
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

طراحی و تفکیک فضای خانه در انواع خانه های ساخته شده سبب ایجاد فضایی با تنوع گوناگون می شود و نحوه بهره گیری از فضا به طور مناسب سبب می شود که بیشتری استفاده از فضای خارجی ساختمان به کار آید و طراحی درست و مهندسی نیز سبب می شود که نور کافی و طراحی مناسب از نظر نورگیر بودن به وجود آید.

یکی از عوامل موثر بر خرید و فروش خانه که برای خریداران خانه اهمیت زیادی دارد میزان نور مناسب در خانه مورد نظر است و این نور باید تا حدی باشد که در هنگام روشن بودن هوا نیازی به بهره گیری از لامپ برای روشن کردن خانه نباشد.

نحوه طراحی مناسب و خوب برای اکثر مشتریان خانه، نور مناسب می باشد و گاهی با استفاده و طراحی درست فضای داخلی ساختمان می توان به این میزان درست از نور دست پیدا کرد.

هر اندازه که بتوان فضای داخلی را به صورتی هماهنگ و مناسب طراحی و دسته بندی کرد در نهایت یک فضای شیک با نور کافی ایجاد می شود و خریدار خانه با رضایت بیشتری آن را انتخاب می نماید.

نحوه معماری و طراحی با سبک های مختلف معماری در خانه های گوناگون به شکلی می باشد که هر فردی با نظر شخصی خود و انتظاری که از فضا دارد اقدام به خرید خانه مورد نظر به صورت انتخابی می نماید.

کلمات کلیدی: معماری خانه، سبک های مختلف معماری، خانه های گوناگون، اقدام به خرید خانه، طراحی مناسب، مشتریان خانه، طراحی فضای داخلی، فضای داخلی ساختمان، خریداران خانه، تفکیک فضای خانه، فضای خارجی ساختمان


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 93
نویسنده : omid

 

به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

هر سبک و روشی در طراحی و ساخت خانه دارای طرفداران مخصوص به خود می باشد و این طرفداران می توانند تعیین کننده سبک معماری و طراحی خانه مورد نظر خود در حین ساخت و ساز خانه باشند اما زمانی که خانه ای آماده به فروش می باشد عموما متقاضیان از بین آنها بهترین طراحی را که مورد علاقه می باشد می توانند انتخاب نمایند.

معماری خانه و سبک های معماری مدرن نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است و همین طرفداران می توانند از بین خانه های تازه ساز انواعی از سبک های دلخواه را برای خرید در نظر داشته باشند.

برخی از سبک های ایجاد شده برای خانه ها و آپارتمان های مختلف به شکلی می باشد که می تواند خریداران را به سوی خود جلب نماید و خانه با قیمتی مشخص و مناسب فروخته شود.

هر اندازه که سبک خانه مورد نظر مناسب تر و جالب تر باشد در نهایت میزان پسند مشتری و تعداد مشتریان آن بیشتر می باشد البته اگر قیمتی متناسب با بودجه و هزینه در نظر گرفته شده خریدارد باشد.

خانه های ویلایی و یا برج های مسکونی و انواع سازه های دیگر هر کدام دارای سبک و روش های معماری متفاوتی برای طراحی و اجرا می باشند و در روش های گوناگون در سازه های مختلف می توان میزان تخصص به کار رفته را مورد سنجش قرار داد.

کلمات کلیدی: خانه های ویلایی، برج های مسکونی، انواع سازه، سبک و روش های معماری، سبک خانه، خانه های مختلف، آپارتمان های مختلف، معماری خانه، سبک های معماری، خانه های تازه ساز، طراحی خانه، ساخت و ساز، خانه مورد نظر


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 85
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

یک منطقه مناسب و خوب در زعفرانیه که خلوت و خوش آب و هوا می باشد منطقه زعفرانیه می باشد که در تهران با قیمت بالایی نیز خانه های آن به فروش می رسد.

فروش خانه های مختلف و متنوع با قیمت های مناسبی مورد معامله قرار می گیرد و می توان خانه هایی با قیمت بالا را در نظر گرفت و لوکس بودن و متنوع بودن سازه های مختلف در این مناطق سبب تنوع قیمتی بالا می شود.

خانه های متفاوت با سازه هایی خوب و مدرن و یا انواع خانه های لوکس با شرایط ایده آل و مناسب قیمتی متفاوت دارند و بالا بودن قیمت خانه هایی با تجهیزات گران قیمت و مجلل به دلیل مواد اولیه گران تر و مصالح گران قیمت بالاتر می باشد.

اگر خانه و یا آپارتمان و واحدهای مسکونی در مناطقی با شرایط ایده آل تر و بهتر واقع شده باشد و یا در منطقه زعفرانیه که یکی از مناطق مناسب و شمالی تهران می باشد قیمت بالایی برای خرید و فروش دارد و سازه های گوناگون دارای تنوع قیمت خوبی هستند.

معاملات مناسب خانه با قیمت خوب و مطلوب با شرایط خوب خانه در ارتباط می باشد و منطقه خوب و خوش آب و هوا برای قیمت گذاری خانه تاثیر گذار می باشد.

کلمات کلیدی: معاملات خانه، شرایط خوب خانه، قیمت گذاری خانه، قیمت خانه، خانه های متفاوت، سازه های خوب و مدرن، انواع خانه های لوکس، سازه های مختلف، فروش خانه های مختلف، خانه های قیمت بالا


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 96
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

در بازار رهن و اجاره خانه های مختلف در نظر گرفته شده دارای شرایط مختلفی می باشند که از واحدهای مسکونی کوچک تا آپارتمان های بزرگ دارای تنوع می باشند و دارای متراژ کم تا زیاد هستند.

برای این که خانه مورد نظر از نظر قیمتی هماهنگ با مبلغ اجاره در مورد آن باشد باید با متراژ خانه هماهنگ در نظر گرفته شود و یکی از عواملی که بر قیمت رهن و اجاره موثر است متراژ خانه و بزرگی و کوچکی آن می باشد که در نهایت سبب بیشتر یا کمتر شدن مبلغ اجاره بها می شود.

در پایتخت بیشترین تعداد تقاضا برای اجاره کردن خانه در مرکز شهر می باشد و بیشترین خانه هایی که مورد اجاره واقع می شوند بین متراژ 50 تا 80 متر می باشد و این متراژ بیشترین طرفداران را دارد.

برای رهن و اجاره خانه می توان مناطق مختلف از پایتخت و شهرهای مختلف را در نظر داشت و با توجه به شرایط محیطی و مناسب، قیمت خانه را مورد بررسی قرار داد.

هر اندازه که خانه ای که برای اجاره در نظر گرفته می شود دارای وسعت بزرگتری باشد و در منطقه ای مناسب تر و خوب تر واقع شده باشد در نهایت قیمت رهن و اجاره آن بالاتر می رود چون در واقع قیمت فروش آن خانه بالا می باشد و در نهایت وقتی قیمت خرید خانه بیشتر باشد در نهایت اجاره بها نیز بیشتر می شود.

کلمات کلیدی: رهن و اجاره، قیمت خرید خانه، اجاره بها، رهن و اجاره خانه، اجاره خانه، قیمت رهن و اجاره، متراژ خانه، وسعت خانه، واحدهای مسکونی کوچک، آپارتمان های بزرگ، بازار رهن و اجاره، خانه های مختلف


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 149
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

با توجه به این که قیمت ملک با معیارهای مختلفی مشخص می گردد و هر خانه ای با داشتن شرایط مختلف و امکانات گوناگون دارای تنوع قیمتی در معاملات و خرید و فروش می باشد و خانه های گران قیمت و ارزان تر در مناطق مختلف واقع شده اند.

با توجه به قدرت اقتصادی خانواده ها برای خرید خانه و یا کم درآمد بودن برخی از اقشار جامعه نمی توان به راحتی شاهد خرید خانه توسط این افراد بود.

نرخ تورم که بر قیمت نهایی و بالا رفتن قیمت معامله خانه موثر می باشد در نهایت سبب اجاره بالا با قیمت بالای خانه می باشد. با در نظر داشتن این که قیمت خانه ثابت باقی خواهد ماند و با شیب ملایم تورم خیلی بالا نمی رود می توان به آینده این بازار امیدوار بود.

البته وام ها و تسهیلات بانکی که از طرف بانک مسکن اعطا می شود سبب افزایش پیدا کردن قدرت خرید افرادی می شود که درآمد کمتر و بودجه کمتری برای خرید خانه دارند.

درصد تحولات موجودی که در بازار خرید و فروش مسکن و به کندی صورت گرفته است نشان دهنده دوران پیش رونق در این بازار می باشد و با افزایش خرید و فروش و معاملات می توان این رونق را به درستی مشاهده کرد.

کلمات کلیدی: بازار خرید و فروش مسکن، بانک مسکن، وام و تسهیلات بانکی، خرید خانه، قیمت ثابت خانه، معاملات خانه، نرخ تورم، قیمت ملک، خانه با شرایط مختلف، خانه های گران قیمت، خانه های ارزان قیمت


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 137
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

برای اجاره و رهن خانه متقاضیان متعددی وجود دارد و مستاجران قراردادهای متعددی را در مورد اجاره خانه با شرایط گوناگون تعیین می نمایند. قیمت اجاره بها با شرایط خانه و واحدهای مسکونی متفاوت با یکدیگر فرق می کند و خانه هایی که متقاضی های بیشتری دارند با قیمتی بالاتر در قرارداد اجاره منعقد می گردند.

فایل های مشاوران املاک که مورد رهن و اجاره واقع می شوند دارای موارد متعدد با قیمت های مختلف هستند که با تعداد قراردادهای منعقد شده در فصل های مختلف مشخص می شود. در تابستان که بازار رهن و اجاره داغ است قراردادهای رهن و اجاره نیز بیشتر بسته می شود.

هر اندازه که در مورد مناطق مختلف خانه هایی با متراژ و ویژگی های مشخص متقاضیان بیشتری داشته باشد امکان بالا رفتن قیمت در مورد رهن و اجاره وجود دارد.

برای اجاره کردن خانه نیز برخی از خانه ها و آپارتمان ها بیشتر متقاضی رهن کامل دارند و برخی افراد ترجیح می دهند که اجاره کمتری پرداخت نمایند و پول رهن خانه را بیشتر پرداخت نمایند.

فایل های خرید و فروش خانه نیز در سال های جاری به تعدادی کم وجود دارد و به دلیل رکود در بازار خرید و فروش خانه می توان این سکون را در معاملات ملکی دیگر نیز مشاهده نمود.

کلمات کلیدی: فایل خرید و فروش، خرید و فروش خانه، بازار خرید و فروش خانه، خانه . آپارتمان، اجاره خانه، پول رهن خانه، رهن و اجاره، بازار رهن و اجاره، قرارداد رهن و اجاره، فایل رهن و اجاره، قیمت اجاره بها، واحدهای مسکونی


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 111
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

تسهیلات به عنوان یکی از خدمات ارائه شده جهت تسهیل در امر خرید خانه صورت می گیرد تا مشتری بتواند خانه مورد نظر را با توجه به بودجه کمی که دارد خریداری نماید و این تسهیلات مسکن به عنوان یک مبلغ کمکی جهت جبران کمبود بودجه مورد نظر می باشد.

گاهی تسهیلات به منظور افزایش قدرت خرید برای برخی از خریداران تلقی می گردد و این مبلغ وام به عنوان یک مبلغ اضافی در نظر گرفته می شود تا کمبود هزینه موجود را جبران نماید و خریدار بتوان خانه مورد نظر خود را به شکل انتخابی خریداری نماید.

اگر خرید خانه با مقدار تسهیلات و یا وام مسکن افزایش پیدا کند و نتیجه آن تحرک در بازار مسکن باشد در نتیجه خرید و فروش بیشتر شده و ساخت و ساز نیز در زمینه مسکن بیشتر خواهد شد و از این رو واحدهای نوساز نیز با تعداد بیشتری معامله می شوند و از تعداد واحدهای مسکونی نوساز خالی کم می شود.

اگرچه که تعداد متقاضیان دریافت وام برای خرید خانه به دلایل مختلفی کم شده است و یکی از این دلایل که مورد بررسی قرار گرفته میزان بالای سود بانکی در این زمینه می باشد از این رو فعلا رکود بر بازار مسکن و خانه حاکم می باشد و سرمایه گذاری در این بخش به شکل محسوسی کاهش پیدا کرده است.

کلمات کلیدی: متقاضیان دریافت وام، خرید خانه، سود بانکی، رکود بازار مسکن، بازار مسکن و خانه، واحدهای مسکونی نوساز، ساخت و ساز مسکن، واحدهای مسکونی، وام مسکن، تحرک بازار مسکن


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 112
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

در زمانی که تسهیلات مسکن برای بخش ساخت و ساز وجود داشت بسیاری از سرمایه گذاری ها در شهرهای بزرگ برای ساخت و ساز استفاده شد و یک سوم از این سرمایه گذاری و یا عرضه مسکن در تهران و شهرهای بزرگ صورت پذیرفت.

البته نوع خانه ها و واحدهای ساخته شده در تهران در مناطق شمالی شهر اتفاق افتاد که با قیمتی بالا ساخته می شدند و در نهایت قیمت بالایی برای فروش خانه در نظر گرفته می شد.

این توزیع نامناسب ساخت و ساز در زمینه خانه و مسکن به خصوص در نواحی شمالی تهران سبب ساخت واحدهای لوکس تر بود که قیمت معامله آنها بالا می باشد و توزیع نامناسبی از لحاظ عرضه مسکن در نواحی جنوبی و مرکزی را در برداشت.

در نهایت با این توزیع نامتعادل مسکن و ساخت و ساز در نهایت قیمت مسکن بالا رفت و قدرت خرید برای واحدهای مختلف کاهش پیدا کرد از این رو واحدهای مسکونی به تعداد زیادی در انواع مختلف لوکس و مدرن و حتی معمولی بدون مشتری باقی ماندند.

با توجه به بالا رفتن تعداد خانه های لوکس متراژ خانه های ساخته شده نیز بالاتر رفت و این عامل نیز به همراه سایر عوامل سبب کاهش بیشتر قدرت خرید مردم برای خانه شد.

کلمات کلیدی: خانه های لوکس، قدرت خرید خانه، توزیع نامتعادل مسکن، ساخت و ساز، قیمت مسکن، واحدهای مسکونی، عرضه مسکن، خانه و مسکن، فروش خانه، خانه و واحدهای ساخته شده، نوع خانه


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 96
نویسنده : omid

 



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

افزایش قیمت اجاره بها هر ساله طبق درصد خاصی با افزایش قیمت مسکن مرتبط بوده و با توجه به تعداد بالای تقاضا در این مورد می توان درصد قابل توجهی از افزایش اجاره بها را در این مورد مشاهده نمود.

افزایش اجاره بها در سال جاری خیلی زیاد نیست و به طور نسبی ثابت می باشد و افزایش اجاره در شهرهای بزرگ و کلان شهرها حدود 7 تا 10 درصد می باشد و گفته می شود که شهرهای کوچک ظرفیت افزایش اجاره بها را ندارند.

از آنجایی که با افزایش تعداد مستاجران مواجه هستیم اگر تعادل قیمتی وجود داشته باشد این امر می توان برای مستاجران امیدوارکننده باشد و ثبات در بازار اجاره و افزایش پیدا نکردن قیمت اجاره بها سبب می شود که آینده این بازار را در امر رهن و اجاره پیش بینی کرد.

رشد تعداد مستاجران در سال های اخیر نشان می دهد که تعادل بین تعداد عرضه و تقاضای مسکن ایجاد شده در بازار مسکن وجود ندارد. تعداد خانه و واحدهای مسکونی با قیمت بالا سبب خالی ماندن آنها شده و تعداد مستاجرانی که قدرت خرید خانه هایی با توزیع نامناسب کاهش پیدا کرده است.

به هر صورت هر اندازه که قیمت فروش خانه با ثبات بهتری پیش برود و در این زمینه شاهد گران شدن خانه نباشیم قیمت اجاره نیز با ثبات بیشتری حرکت خواهد کرد.

کلمات کلیدی: قیمت فروش خانه، گران شدن خانه، واحدهای مسکونی، تعداد خانه، قدرت خرید خانه، قیمت اجاره بها، بازار اجاره، رهن و اجاره، افزایش اجاره بها، افزایش قیمت مسکن، ثبات بازار اجاره، خرید خانه


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 174
نویسنده : omid





به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

معاملات مسکن و شیب خوب در مورد بازار مسکن به وجود آمده است و می توان که خانه و مسکن را با شرایط خوبی ارائه نمود. در حال حاضر می توان مقداری تحرک را در بازار مسکن مشاهده نمود و معاملات خانه و خرید خانه با قیمت ثابت صورت می گیرد.

بازار مسکن و خرید و فروش خانه و واحدهای مسکونی در شرایط مختلف و ویژگی های مختلف برای خانه های واگذار شده فروخته می شود.

در حال حاضر می توان تعداد خانه های معامله شده را با تعداد بیشتری در نظر گرفت و شیب مسکن و خرید و فروش خانه با شیب کم قیمتی در این مورد صورت می گیرد.

با توجه به این که شیب زیاد و بالایی برای قیمت مسکن به صورت صعودی نخواهیم داشت و در مورد اجاره خانه نیز این شیب قیمتی مشاهده نمی شود . هر اندازه که قیمت خانه و فروش خانه بیشتر نشود قیمت اجاره بها نیز زیاد نمی شود.

شیب اجاره بها با نرخ 7 تا 10 درصدی در شهرهای بزرگ وجود دارد و می توان این مقدار از اجاره را برای مستاجران با نرخی ثابت در نظر گرفت و در شهرهای کوچک نرخ اجاره به طور ثابتی مشخص می گردد.

کلمات کلیدی: شیب اجاره بها، نرخ اجاره، اجاره خانه، قیمت خانه، فروش خانه، قیمت اجاره، شیب مسکن، خانه های معامله شده، خانه های واگذار شده، معاملات مسکن، بازار مسکن، معاملات خانه، خرید خانه، قیمت ثابت خانه


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 103
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

برای خرید و فروش خانه بازار معاملات ملکی وجود دارد و مطابق با تعداد قراردادهایی که از طرف بنگاه های املاکبسته و گزارش می شود می توان تعداد معاملات ملکی انجام شده را مشخص کرد.

طبق آماری که در چند سال اخیر وجود دارد رکود و سکون در بازار مسکن تا حد زیادی می باشد به اندازه ای که این رکود قابل مشاهده بوده و خیلی مشخص است. برای این که بازار مسکن رونق داشته باشد باید شرایطی از خرید و فروش و معاملات در بازار مسکن وجود داشته باشد که نشاندهنده تعداد معاملات بیشتر در بازار مسکن است.

رونق یافتن بازار مسکن یعنی تعداد خرید و فروش به حدی بالا باشد که واحدهای خالی نوساز باقی نماند و رونق در بازار ساخت و ساز نیز وجود داشته باشد به حدی که اشتغال زیاد شده و بتوان افراد زیادی را در این امر مشغول به کار دید.

رونق داشتن بازار مسکن و شکوفایی در آن سبب می شود که میزان سرمایه گذاری در این مورد نیز به مقداری بیشتر انجام شود و با این سرمایه گذاری می توان واحدهای مسکونی نوساز را مشاهده نمود.

کلمات کلیدی: رونق بازار مسکن، واحدهای مسکونی نوساز، بازار مسکن، واحدهای نوساز، ساخت و ساز، معاملات بازار مسکن، رکود بازار مسکن، سکون بازار مسکن، بازار معاملات ملکی، معاملات ملکی، بنگاه های املاک


تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1396
بازدید : 87
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

قیمت اجاره خانه با متغیرهای مختلفی در ارتباط می باشد و با متغیرهای گوناگون  مانند اقتصاد کلان کشوربالا و پایین می شود و این نوسان قیمتی در مورد اجاره خانه به عوامل گوناگون بستگی دارد. عوامل و شاخص های متعدد می تواند تاثیرگذار بر قیمت نهایی اجاره خانه باشد.

خانه های گوناگون و واحدهای مسکونی مختلف با شرایط گوناگون قیمت هایی متنوع برای اجاره بها دارند و طبق نظر برخی از مالکان این واحدها با قیمت رهن بیشتر و اجاره کمتر و یا رهن کامل اجاره داده می شوند.

خانه هایی که قیمتی بالاتر دارند و با قیمت بیشتری خرید و فروش می شوند در نهایت اگر برای اجاره در نظر گرفته شوند قیمت اجاره بهای بالاتر خواهند داشت.

یکی از شاخصه هایی که با اجاره بها و میزان بالا بودن و یا پایین بودن آن در ارتباط می باشد قیمت خانه و نوع خانه مورد نظر می باشد و خانه ای که قیمت بالا باشد با قیمت بالا رهن و اجاره داده می شود.

اگرچه که قیمت خرید و فروش خانه افزایش زیادی نداشته و تقریبا ثابت بوده است انتظار می رود که اجاره خانه نیز با قیمتی ثابت باقی بماند اما مشاهده می شود که با وجود معیارهایی نظیر نرخ تورم، مقدار سود بانکی و میزان تقاضا و رقابت برای مستاجرین در مناطقی که پرتقاضا می باشند تعادل قیمتی اجاره خانه به هم می خورد و در نتیجه بالا می رود.

کلمات کلیدی: قیمت خانه، خرید و فروش خانه، نرخ تورم، تعادل قیمتی اجاره، اجاره خانه، نوع خانه مورد نظر، اجاره بها، رهن و اجاره، خانه قیمت بالا، قیمت اجاره بها، خانه های گوناگون، واحدهای مسکونی،قیمت اجاره خانه


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 164
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

برای بسیاری از متقاضیان خرید خانه سوال است که ملکی را که برای خرید در نظر گرفته اند و یا نوع املاکی که قصد رهن و اجاره آن را دارند آیا از نقشه مناسب معماری برخوردار است و آیا با طراحی درست و استفاده از بهترین منابع تجهیز شده است؟ بسیاری از مالکان نیز همواره این سوال را در ذهن دارند که نوع ملکی که دارند چگونه طراحی و نقشه کشی شده و خصوصیات یک نقشه خوب برای ساختمان چیست؟

برای طراحی نقشه خانه باید از معماران و متخصصان املاک کمک گرفت و از عوامل متعددی که بر روی طراحی خوب یک نقشه ساختمانی اثر می گذارد میزان تناسب پلان ساختمان و یا نقشه ساختمان، حرکت در بنا، عرصه بندی، میزان نور مناسبی که در فضای داخلی ساختمان وجود دارد و بسیاری از مسائل تخصصی دیگری که اگر رعایت شوند یک نقشه خوب و تخصصی پدیدار می شود که در نهایت یک ساختمان مناسب و ایمن ساخته می شود.

برای خرید یک خانه خوب و یا ساخت و ساز یک واحد مسکونی و یا آپارتمان های چند واحدی بهتر است که طراحی اولیه و نقشه کشی آن بر عهده کارشناسان املاک قرار داده شود تا ضمن استفاده بهینه از حداکثر فضای موجود بتوان در نهایت یک نقشه خوب از ساختمان را مشاهده کرد.

معماری خوب و تخصصی برای یک ساختمان سبب بهبود استفاده از فضای موجود می شود و در نهایت نقشه ساختمان مورد نظر مورد پسند همه متقاضیان قرار می گیرد و انواع واحدهای ساخته شده تخصصی برای مشتریان جهت خرید مورد پسند واقع می شود.

کلمات کلیدی: معماری مناسب، معماری تخصصی، خرید خانه، ساخت و ساز، واحد مسکونی، آپارتمان چند واحدی، نقشه خوب ساختمان، فضای داخلی ساختمان، طراحی نقشه خانه، نوع املاک، نقشه تخصصی،خانه خوب


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 167
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

یکی از انواع ساخت و ساز در نوع خاص و با ویژگی های منحصر به خود طراحی و ساخت آپارتمان هایی به نام پنت هاوس می باشد که این آپارتمان ها با داشتن خصوصیات و ویژگی های متمایز دارای قیمت بالایی برای خرید و فروش می باشند و هر اندازه که امکانات این ساختمان ها بیشتر باشد در نهایت قیمت فروش آنها نیز بیشتر خواهد شد.

پنت هاوس به آخرین طبقه از هر ساختمان لوکس گفته می شود که دارای ویژگی ها و خصوصیات خاصی می باشد و و امکانات زیادی دارد و این امکانات شامل دید مناسب و فضای خوب و مناسب می باشد و و این نوع از آپارتمان با تراس های بزرگ و مناسبی همراه می باشد.

واحدهای آپارتمانی پنت هاوس یکی از مجلل ترین انواع آپارتمان به حساب می آیند که ذوق هنری زیادی برای ساخت آنها به کار گرفته شده است و قیمت انواع پنت هاوس بسیار بالا می باشد و بالا بودن هزینه ساخت و ساز این نوع از ساختمان ها در نهایت سبب فروش با قیمت بالاتر برای آنها خواهد شد.

اگرچه که قیمت پنت هاس برای خرید و فروش بالا می باشد اما در نهایت قیمت زمین مورد نظر که این ساختمان در آن احداث شده است نیز بالاتر می باشد و در نهایت معامله مسکن و پنت هاوس با قیمت بالاتر انجام می شود.

کلمات کلیدی: قیمت پنت هاوس، معامله مسکن، معامله پنت هاوس، واحدهای آپارتمانی، انواع آپارتمان، هزینه ساخت و ساز، ساختمان لوکس، انواع ساخت و ساز، ساخت آپارتمان، قیمت فروش، مجلل ترین انواع آپارتمان

 


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 156
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

خرید و فروش خانه و به عبارتی بازار داد و ستد مسکن و املاک در وضعیت رکود-رونق قرار دارد و و از طرفی شاهد وجود معاملات مسکن و خرید و فروش خانه هستیم ولی تعداد این معاملات خیلی زیاد نمی باشد و نمی توان گفت که بازار مسکن از رکود کامل خارج شده است و وارد دوره پیش رونق شده است.

بازار معاملات مسکن و خرید و فروش در حال پیشروی می باشد و کم کم در حال مشاهده رونق معاملات می باشیم و این بازار مسکن زمانی از رکود کامل خارج می شود که پیشرفت چشمگیری در تعداد معاملات صورت بگیرد و افزایش تعداد این معاملات در حدی باشد که بتوان شاهد ساخت و ساز بیشتر در مورد مسکن بود.

خرید و فروش آپارتمان و به طور کلی خرید و فروش واحدهای مسکونی در حدی می باشد که مانند دوره رکود نیست و تا آن حد ثابت نمی باشد و به حدی افزایش نداشته است که بتوان گفت بازار مسکن در حالت رونق کامل قرار دارد.

به هر ترتیب با تعداد بیشتر معاملات و خرید و فروش بیشتر خانه و آپارتمان های موجود و واحدهای مسکونی می توان مشاهده کرد که بازار رکود مسکن کم کم به سوی رونق یافتن در حرکت می باشد و این حرکت در دوره های بعدی با افزایش تعداد معاملات سبب شکوفایی بازار معاملات مسکن خواهد شد.

کلمات کلیدی: خرید و فروش خانه، آپارتمان های موجود، واحدهای مسکونی، بازار رکود مسکن، بازار معاملات مسکن، خرید و فروش واحدهای مسکونی، رونق معاملات، ساخت و ساز مسکن، بازار داد و ستد مسکن، فروش خانه

منبع خبر


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 133
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

تعداد خرید فروش خانه و معاملات ملکی در تهران و شهرستان ها به مقدار زیادی کاهش داشته است و چند سالی است که شاهد خالی از سکنه بودن خانه ها و آپارتمان های نوساز هستیم  و در این شرایط برای زنده شدن پول سرمایه گذاری شده، املاک نوساز یا به صورت پیش فروش و یا با قیمتی پایین تر معامله می شوند.

البته در همه موارد معامله به این شکل نیست و بسیاری از سرمایه گذاران ساخت و ساز و مالکان املاک ترجیح می دهند که املاک خود را با قیمت پایین نفروشند و آن را اجاره می دهند. البته اگر خانه مورد نظر که برای اجاره سپرده می شود شرایط خیلی ایده آل داشته باشد با قیمتی بالا معامله می شود.

انواع معاملات مسکن که صورت می گیرد تنها به خرید و فروش خانه و یا رهن و اجاره خانه و آپارتمان منتهی نمی شود و انواع معاملات مانند خرید برج های مسکونی، خرید انواع باغ و باغچه، خرید زمین برای ساخت و ساز و پیش فروش انواع واحدهای مسکونی می باشد که با توجه به نوع تقاضا شاهد انجام انواع مختلفی از معاملات در بنگاه های معاملات ملکی می باشیم.

هر نوعی از املاک و ساختمان با شرایط مناسب در نظر گرفته شده برای آن معامله می شوند و در این بین دو طرف معامله برای مشخص شدن قیمت نهایی و صورت گرفتن معامله توافقی نقش زیادی دارند.

کلمات کلیدی: دو طرف معامله، انجام معامله توافقی، خرید انواع باغ و باغچه، ساخت و ساز، خرید برج های مسکونی، پیش فروش واحدهای مسکونی، سرمایه گذاران ساخت و ساز، معاملات ملکی، رهن و اجاره خانه، اجاره آپارتمان


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 116
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

هدف از افزایش مبالغ وام مسکن و بالا بردن مبلغ تسهیلات به منظور افزایش خرید و فروش مسکن صورت گرفته است و با افزایش این مبالغ انتظار می رفت که متقاضیان خرید خانه بتوانند راحت تر اقدام به خرید خانه نمایند و این خرید و فروش سبب ایجاد تحرک بیشتر در این بازار شود.

با بهتر شدن اوضاع مسکن و خرید و فروش ملک می توان شاهد بهبود یافتن اقتصاد در سایر صنایع شد و از این جهت تلاش زیادی صورت گرفت تا افراد بتوانند خانه مورد نظر خود را با استفاده از این تسهیلات تهیه نمایند.

با این که مبلغ وام مسکن از چند سال پیش که حدود 20 میلیون توامن بوده است به مبلغ 120 میلیون توامن رسیده است اما همچنان مقدار معاملات کاهش داشته و متقاضیان دریافت وام در سال جاری به تعداد زیادی کاهش نشان داده اند.

با وجود این که متقاضیان دریافت وام مسکن با وجود مبالغ زیاد برای آن کاهش پیدا کرده است می توان یکی از دلایل کم شدن تقاضا را میزان بهره بالای این وام های مسکن و مبلغ زیاد اقساط و طولانی شدن بازپرداخت این وام ها در نظر گرفت. سود سنگینی که وام های مسکن دارند متقاضیان را بر آن داشته که از خرید خانه منصرف شوند.

کلمات کلیدی: دریافت وام مسکن، وام مسکن، معاملات مسکن، اوضاع مسکن، خرید و فروش ملک، خانه مورد نظر، تحرک بازار مسکن، متقاضیان خرید خانه، مبالغ وام مسکن، خرید و فروش مسکن، خرید خانه

منبع خبر


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 102
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

برای انجام انواع معاملات ملکی و افزایش یافتن آنها باید عرضه و تقاضا برای خرید واحدهای مسکونی تا میزان زیادی با یکدیگر تناسب داشته باشند و هر اندازه تقاضا برای خرید بالاتر می رود عرضه نیز بالاتر خواهد رفت اما در مورد خرید و فروش مسکن و واحدهای مسکونی می توان گفت چون کاهش تقاضا در سال های اخیر برای خرید خانه وجود داشته و این امر سبب شده که بسیاری از واحدهای نوساز دست نخورده باقی بمانند و متقاضی برای خرید آنها وجود نداشته باشد.

رکود درخرید و فروش واحدهای نوساز و به عبارتی واحدهای کلید نخورده دیده می شود و متقاضیان برای خرید این واحدها به دلایل مختلفی اعم از کمبود بودجه و هزینه به مقدار کافی جهت خرید و یا بالا بودن قیمت ملک مورد نظر برای خرید قادر به انجام معاملات نمی باشند.

بسیاری از این واحدهای کلید نخورده به دلیل سرمایه گذاری های زیاد و خالی ماندن توسط مالکان اجاره داده شده اند تا قسمتی از سرمایه خوابیده زنده شود  اما به هر صورت شاهد سقوط بازار این نوع از املاک می باشیم.

 سقوط فروش و کاهش معامله واحدهای نوساز سبب شده که کاهش قیمت در آنها وجود داشته باشد و این تغییرات قیمتی و کاهش دادن آنها شاید در برخی موارد باعث ایجاد خرید و فروش و تحرک در معامله این املاک شود اما به هر ترتیب با افزایش قدرت خرید عامه مردم برای تامین مسکن و ترجیحا واحدهای نوساز می توان شاهد تغییراتی در این زمینه از تابستان گذشته بود.

در حالی که تقاضای موثر برای خرید واحدهای نوساز کم شده است از این رو ساخت و ساز هم کاهش پیدا کرده است و بسیاری از سرمایه گذاران سرمایه خود را دیگر در این امر به کار نمی گیرند. با افزایش فروش بیشتر شاهد ساخت و ساز املاک نو و مناسب خواهیم بود.

کلمات کلیدی: خرید واحدهای نوساز، ساخت و ساز، املاک نو، واحدهای نوساز، خرید و فروش املاک، فروش واحدهای نوساز، تامین مسکن، خرید و فروش واحدهای نوساز، معاملات ملکی، فروش مسکن

منبع خبر


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 147
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

در هنگام خرید ملک و ساختمان مسکونی یکی از نکاتی که در ساختمان ها و خانه های مختلف به چشم می خورد نوع تهویه و سیستم جریان هوا می باشد که در ساختمان طراحی شده است و هر اندازه این سیستم جریان هوا به داخل ساختمان و ورود و خروج هوا بهتر باشد ساختمان و یا خانه مورد نظر تهویه مناسب تر و مطلوبی دارد.

تهویه مناسب باعث می شود که جریان هوای تازه در داخل فضای خانه به وجود آید و از این بابت خانه همیشه دارای هوای تازه می باشد. اگرچه نفوذ هوا به داخل ساختمان از شیارهای موجود در درب و پنجره نیز صورت می گیرد و درزهای موجود در آنها سبب تهویه و ورود هوا به داخل ساختمان می شود و باز گذاشتن درب و پنجره نیز می تواند سبب جریان یافتن هوا در داخل خانه شود.

در مواردی برای جریان یافتن بهتر هوا و تهویه مناسب به داخل ساختمان و داخل خانه می توان از فن استفاده کرد و فن سبب می شود گردش هوا بهتر و بیشتر صورت بگیرد. سیستم های تهویه مطبوع که برای ساختمان های مسکونی طراحی و تعبیه می شوند می توانند هوای تازه را جذب کرده و هوای آلوده را خارج کنند.

با وجود تهویه خوب و مناسب هوای تازه در داخل ساختمان، فضای داخلی ساختمان به شکل مطبوعی ایجاد شده و در نتیجه هوای گرفته در داخل خانه وجود ندارد و هوای سنگین به صورت ساکن در ساختمان باقی نمی ماند.

کلمات کلیدی: تهویه خوب و مناسب، فضای داخلی ساختمان، داخل ساختمان، جریان هوا، خرید ملک، خانه های مختلف، سیستم جریان هوا، داخل خانه، جریان یافتن هوا، خانه مورد نظر، هوای تازه در ساختمان، ساختمان مسکونی


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 127
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

با توجه به شرایط رکودی که در بازار معامله املاک حاکم می باشد می توان گفت که بهترین زمان برای خرید خانه هم اکنون می باشد که رکود این بازار وجود دارد و قیمت خانه افزایش نداشته است. شاهد وجود سرمایه های عظیم خوابیده در خانه های ساخته شده و خالی هستیم که به دلیل رکود بازار هیچ نوع معاملات ملکی صورت نمی گیرد و یا خرید و فروش به تعدادی اندک وجود دارد.

فعالان بازار مسکن در تلاش هستند تا بتوانند در بازار خرید و فروش املاک رونقی ایجاد کرده و بازار معاملات ملکی و خانه را مانند قبل گسترده سازند که البته برای افرادی با بودجه کم و استفاده از وام مسکن در مناطق معمولی تر با خانه های معمولی و قیمت پایین تر واقع شده اند خرید و فروش ملک بیشتر صورت می گیرد.

در زمان رکود بازار مسکن قیمت املاک افزایش پیدا نمی کند و تا حد زیادی ثابت می ماند و بسیاری از سرمایه گذاران در امر ساخت و ساز خانه برای زنده کردن سرمایه خود و فعال کردن بیشتر سرمایه خود تصمیم می گیرند که قیمت فروش ملک و ساختمان خود را کاهش بدهند و با تخفیف بیشتری املاک را واگذار کنند و این امر سبب می شود که زمان مناسب برای خرید خانه و یا ملک مناسب باشد.

به دلیل عدم اقدام سرمایه گذاران برای پروژه های ساخت و ساز، فروش خانه های کلنگی و قدیمی نیز رکود داشته و  بیشترین خرید و فروش مربوط به واحدهای مسکونی با متراژ پایین تر و کوچکتر می باشد.

کلمات کلیدی: ساخت و ساز، فروش خانه های کلنگی، واحدهای مسکونی، بازار مسکن، قیمت املاک، قیمت ملک و ساختمان، خرید خانه، خرید و فروش ملک، فعالان بازار مسکن، بازار املاک، خرید خانه، قیمت خانه

منبع خبر


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 129
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

رکود و کاهش حجم معاملات صورت گرفته در بازار مسکن و کم شدن حجم معاملات برای خرید و فروش خانه و مسکن سبب شده است که این تاثیر رکود بر سایر صنایع نیز اثر خود را بگذارد و اقتصاد صنایع دیگر را با مشکل مواجه کند.

اشتغال زایی با صنایع مختلفی در ارتباط می باشد و یکی از این صنایع مهم صنعت ساختمان سازی و ساخت و ساز می باشد که در نهایت بر ایجاد اشتغال و صنایعی که به آن مرتبط هستند اثرگذار است و تاثیر خود را از جوانب مختلف بر صنایع دیگر و صنایع وابسته می گذارد.

یکی از صنایعی که بسیار تحت تاثیر صنعت ساخت و ساز و بازار مسکن قرار گرفته است صنعتی فولاد می باشد که رکود ساخت و ساز یک تهدید جدی برای این صنعت محسوب می گردد.

به دلیل این که مصرف بیش از نیمی از فولاد تولید شده در کشور به قصد ساختمان سازی استفاده می شود و بیشترین کاربرد فولاد در ساخت و ساز می باشد از این رو با رکود در ساخت و ساز و کاهش ساخت و سازهای انجام شده و کاهش معاملات واحدهای مسکونی نوساز یک تهدید جدی برای صنعتی فولاد به وجود آمده است.

ظرفیت تولید در بخش فولاد کاهش پیدا کرده است و رکود بازار ساختمان سازی در این امر بی تاثیر نیست و اگر تمهیداتی جهت رونق ساخت و ساز صورت بگیرد در نهایت بازار صنعت فولاد نیز داغ خواهد شد.

کلمات کلیدی: رکود بازار ساختمان سازی، رونق ساخت و ساز، کاهش ساخت و ساز، معامله واحدهای مسکونی، واحدهای مسکونی نوساز، صنعت ساخت و ساز، صنعتی ساختمان سازی، بازار مسکن، خرید و فروش خانه

منبع خبر


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 129
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

با در نظر داشتن مشکلات بر سر راه خرید خانه و رکود بازار مسکن و توجه به این نکته که بسیاری از افراد نیاز به تامین مسکن به عنوان یک نیاز اولیه و مهم دارند دولت اقداماتی حمایتی را انجام داده است تا شهروندان بتوانند با توجه به اقدامات صورت گرفته روند خانه دار شدن خود را تسهیل نمایند.

اقداماتی که در حوزه مسکن برای تسهیل خرید خانه و رونق بازار مسکن صورت می گیرد باید به نحوی انتخاب و اجرا شوند که بیشترین منفعت را برای افرادی که می خواهند خانه دار شوند و بودجه کافی ندارند داشته باشد.

هر اندازه که اقدامات صورت گرفته در جهت بهبود بازار مسکن باعث بهبود شرایط کیفی و کمی در زمینه خرید مسکن باشد می توان به آینده این بازار معاملات ملکی امیدوارتر بود و پیش فروش مسکن و خانه یکی از اقداماتی است که برای رونق بازار مسکن و کمک به بسیاری از افراد صورت می گیرد تا بتوانند به صورت قسطی برای خود خانه ای خریداری کنند.

تدوین برنامه های مناسب و مدون به صورت برنامه ریزی شده می تواند کمک شایانی به اقشار زیادی از مردم برای خرید مسکن نماید. اگر ساخت و ساز مسکن به گونه ای پیش برود که فقط محدود به نواحی شمالی و گران قیمت در شهرهای مختلف نباشد و به صورت پراکنده در مناطق مختلف با قیمتی مناسب صورت بگیرد بسیاری از اقشار با درآمد های کم و متوسط می توانند اقدام به خرید خانه حتی آپارتمان های خیلی کوچک نمایند.

کلمات کلیدی: ساخت و ساز مسکن، اقدام به خرید خانه، آپارتمان های کوچک، بازار معاملات ملکی، رونق بازار مسکن، خرید مسکن، حوزه مسکن، تامین مسکن، رکود بازار مسکن، روند خانه دار شدن، پیش فروش مسکن

منبع خبر


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 129
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

برای خرید آپارتمان های مسکونی و واحدهایی که در یک ساختمان کنار هم قرار دارند باید نکاتی را مورد نظر قرار داد و واحدهای مسکونی که بهترین ویژگی ها را داشته باشند در نهایت می توانند بیشترین رضایت را از خرید و معامله برای خریدار به ارمغان آورند.

ساختمان های چند واحدی و یا آپارتمان های چند واحدی و چند طبقه که عموما برای خرید پیشنهاد می شوند به صورت چند واحد در یک طبقه و یا دو واحدی و در موارد زیادی نیز به صورت تک واحدی دیده می شوند که مزیت خانه های تک واحدی نسبت به چند واحدی بیشتر می باشد و اغلب ترجیح بر خرید واحدهایی است که تعداد آنها در یک طبقه کمتر است.

از نظر کارشناسان مسکن تعداد واحدهایی که در کل  ساختمان واقع شده اند از 15 تا 30 واحد در حد خوب و مطلوبی می باشد و تعداد واحدهای بیشتر از این در یک ساختمان باعث شلوغی ساختمان خواهد شد و ساکنان آن اذیت می شوند و به این ترتیب مدیریت داخلی ساختمان نیز با مشکل مواجه می شود.

تعداد زیاد واحدهای یک ساختمان و به خصوص تعداد زیاد واحدها در یک طبقه سبب می شود که رفت و آمد در راهروها زیاد شده و شلوغی ایجاد شود و به خصوص اگر تعداد واحدهای یک طبقه زیاد باشد و درب ورودی آنها نزدیک و چسبیده به هم باشد این شلوغی بیشتر احساس می شود.

بهتر است آپارتمان و واحدهایی که به قصد خرید در نظر گرفته می شود از نظر تعداد واحدهای کنار هم در یک طبقه به صورت تک واحدی باشد و اگر تعداد بیشتر بود درب ورودی آنها بهتر است روبروی هم قرار داشته باشد.

کلمات کلیدی: واحدهای ساختمان، واحدهای یک طبقه، کارشناسان مسکن، شلوغی ساختمان، مدیریت داخلی ساختمانف ساختمان چند واحدی، آپارتمان چند واحدی، خرید آپارتمان، واحدهای مسکونی، رضایت خریدار

 


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 95
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

خرید خانه و هر نوعی از املاک در مناطق خوب و شمال شهر تهران مستلزم در نظر گرفتن مبلغ کافی و بودجه مناسبی می باشد که قیمت خانه را در بر بگیرد تا بتوان انواع خانه را در مناطق مختلف تهران با ویژگی های مشخص و مناسبی خریداری کرد.

مناطق شمالی و خوب تهران عموما مناطق خوبی محسوب می شوند که از نظر شرایط آب و هوایی و امکانات در بسیار مناسب بوده و انواع ساختمان های معمولی و لوکس موجود در آنها نیز با شرایطی ایده آل و متناسب با موارد ذکر شده معامله می شوند و علاوه بر آپارتمان ها و ساختمان های مسکونی انواع برج های مسکونی لوکس و معمولی نیز در این مناطق برای خرید و فروش و رهن و اجاره وجود دارند.

برخی از مناطق قدیمی تهران هنوز متقاضیانی برای خرید دارند و معامله خانه و ساختمان در این محله ها نیز انجام می شود و می توان آپارتمان های مختلفی را با ویژگی های متفاوتی در این محله های قدیمی مشاهده کرد که با قیمتی معادل قیمت آپارتمان در مناطق شمالی به فروش می رسند.

با توجه به این نکته که هر محله ای طرفداران خود را برای خرید و فروش املاک حفظ می نماید و ممکن است با وجود ترافیک و آلودگی هوا و بسیاری مسائل دیگر همچنان رونق بازار املاک و خرید و فروش خانه در این مناطق وجود داشته باشد.

کلمات کلیدی: قیمت آپارتمان، رونق بازار املاک، بازار املاک، معامله خانه، محله های قدیمی، آپارتمان های مختلف، انواع برج های مسکونی، ساختمان های مسکونی، رهن و اجاره، انواع خانه، قیمت خانه، مناطق مختلف تهران


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 117
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

برای عمران و بهسازی بافت های فرسوده و قدیمی در مورد انواع ساختمان و مجتمع های گوناگون اگر تسهیلاتی پرداخت شود این امر راحت تر صورت می گیرد و تسهیل در این امر سبب تسهیل در ساخت و ساز می شود و در نهایت نوسازی بافت های فرسوده را به دنبال خواهد داشت.

نوسازی بافت های قدیمی سبب استفاده از زمین هایی می شود که بافت های فرسوده در آن احداث شده اند و از این رو می توان تعدادی واحدهای نوساز را برای مصارف گوناگون و با اهداف مختلف در نظر گرفت و برخی از این ساختمان ها برای سکونت آماده می شوند.

طی سه سال اخیر تعدادی واحدهای مسکونی فرسوده و قدیمی برای نوسازی به بانک مسکن برای نوسازی و دریافت تسهیلات جهت نوسازی ارائه شده اند که در نهایت می توان واحدهای مسکونی نوساز و مناسبی را ارئه نمود که از هر جهت برای خرید و فروش و معامله مناسب می باشند.

بافت ها و خانه های فرسوده و قدیمی سبب از بین رفتن چهره مناسب شهری می شوند از این رو تمهیداتی که جهت بازسازی و نوسازی آنها صورت می گیرد سبب استفاده بهینه و مناسب از این ساختمان ها خواهد شد. اختصاص مبلغی به عنوان وام و تسهیلاتی به این منظور سبب می شود که واحدهای نوساز بیشتر شوند و واحدهای قدیمی تر جای خود را به خانه های مناسب و آپارتمان های مسکونی نوساز دهند.

کلمات کلیدی: بهسازی بافت فرسوده، انواع ساختمان، مجتمع های گوناگون، ساخت و ساز، بافت های قدیمی، واحدهای مسکونی، واحدهای نوساز، دریافت تسهیلات، واحد مسکونی نوساز، خانه های قدیمی، خانه های مناسب، آپارتمان های مسکونی نوساز

منبع خبر

 


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 129
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

بهترین خانه های لوکس و مدرن علاوه بر مناسب بودن فضای خارجی ساختمان و نمای بیرونی ساختمان دارای فضا و نمای داخلی متناسب با فضای بیرونی می باشند و میزان این اهمیت به استفاده از فضای سبز و فضای مناسب برای ساختمان برمی گردد.

در طراحی و معماری های مناسب خانه و بهترین انواع طراحی برای ساختمان های لوکس سعی می شود که از فضای موجود به حد کافی استفاده شود و طراحی به گونه ای باشد که بتوان تجهیزات داخلی ساختمان را به شکل مناسبی تعبیه کرد و حداکثر استفاده را از فضای داخلی ساختمان ایجاد کرد.

ساختمان هایی که خوب و مناسب طراحی شده باشند با ترکیب رنگ مناسب به شکلی بسیار شیک و خوب با ظاهری لوکس و مشتری پسند وجود دارند اگرچه که نمی توان از قیمت بالای در نظر گرفته شده برای فروش  و هزینه به کار رفته برای این نوع از طراحی ها غفلت کرد.

بهترین خانه های مدرن و لوکس با بهترین امکانات در فضای داخلی و مبلمان مناسب تجهیز می شوند و ساخت خانه های خوب و مناسب تحت نظر متخصصان و کارشناسان معماری صورت می گیرد  و گاهی طراحی داخلی ساختمان به فضای خارجی آن گسترش پیدا می کند و کاشی کاری ها و انواع نمای ساختمان ممکن است در محیط بیرونی نیز گسترده شود و زیبایی خود را به همراه داشته باشد. خانه های لوکس با قیمتی درخور با هزینه های ساخت و قیمت منطقه مورد نظر برآورد می شوند.

 

کلمات کلیدی: خانه های مدرن، مبلمان مناسب، فضای خارجی ساختمان، طراحی داخلی ساختمان، نمای ساختمان، فضای داخلی ساختمان، انواع طراحی ساختمان، بهترین طراحی، بهترین خانه های مدرن، ساختمان های لوکس


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 122
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

با توجه به این که دوران رکود مسکن و کاهش خرید و فروش کم کم رو به بهبودی دارد و می توان گفت که بازار خرید و فروش مسکن و در کل معاملات املاک تا اندازه ای بهبود یافته است و با توجه به تمهیداتی که صورت گرفته است می توان به آینده بازار مسکن امید بیشتری داشت.

تعداد معاملات مسکن در شهر تهران در سال گذشته کاهش زیادی داشته است و امسال تحرک در بازار مسکن به مقدار کم دیده می شود و امید است که با وجود افزایش میزان تسهیلات بتوان شاهد خرید و فروش و تحرک در زمینه معاملات مسکن بود.

قبل از انتخابات شاهد ورود به بخش پیش رونق در زمینه خرید و فروش و معاملات مسکن بودیم که فعلا در حالت رکود مجدد به سر می بریم و پیش بینی می شود که تعداد این معاملات ملکی حالت صعودی به خود بگیرد و بتوان در سال های اخیر شاهد افزایش معاملات ملکی و رونق یافتن این بازار بود.

اگر قیمت مسکن جهش پیدا نکند و قیمت ها بیشتر نشود و رونق ساخت و ساز نیز به صورت اولیه خود برگردد می توان شاهد ایجاد حرکت در زمینه خرید و فروش و معاملات ملکی بود و با توجه به بودجه های در نظر گرفته شده برای خانه اولی ها می توان خرید و فروش بیشتری را ترتیب داد.

تامین مسکن و خرید آن یکی از مهم ترین نیازهایی است که همه به آن نیاز دارند و هر اندازه که بودجه مناسب برای خرید وجود داشته باشد قطعا ساخت و ساز مناسب و با قیمت های خوب رونق بیشتری می گیرد.

کلمات کلیدی: تامین مسکن، قیمت مسکن، معاملات ملکی، خرید و فروش، رونق ساخت و ساز، خانه اولی ها، ساخت و ساز، افزایش معاملات ملکی، تعداد معاملات مسکن، رکود مسکن، بازار مسکن، معاملات املاک

منبع خبر


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 91
نویسنده : omid

 


به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

رهن و اجاره خانه و مسکن بازار مخصوص به خود را دارد و بازار مناسب برای خرید و فروش اگرچه در حال رکود می باشد و از رونق افتاده است اما بازار رهن و اجاره همچنان گرمی خود را حفظ کرده است و در رونق به سر می برد.

بازار رهن و اجاره با وجود کاهش تعداد معاملات صورت گرفته در ساخت و ساز ساختمان و کم بودن تعداد حجم معاملات ساختمان های نوساز می توان شاهد وجود رهن و اجاره و تعداد بالای رهن و اجاره برای ساختمان های مختلف بود.

به دلیل کاهش قدرت خرید مسکن و واحدهای مسکونی در تهران و سایر شهرستان ها بسیاری از مشتریان به دنبال رهن خانه و اجاره خانه مورد نظر خود می باشند.

رهن و اجاره خانه و واحدهای مسکونی مناسب با شرایط مناسب و ایده ال هر فردی صورت می گیرد و بازار رهن و اجاره همچنان داغ می باشد و گرمی مناسب خود را دارد.

تعداد معاملاتی که در بنگاه های معاملاتی صورت می پذیرد نشان دهنده تعداد واحدها و ساختمان هایی است که اجاره رفته اند و نشان از رونق این بازار دارد.

کلمات کلیدی: بنگاه های معاملاتی، رهن و اجاره خانه، واحدهای مسکونی، قدرت خرید مسکن، رهن و اجاره خانه، ساختمان های نوساز، معاملات ساختمان، بازار رهن و اجاره، اجاره خانه، اجاره خانه و مسکن، خرید و فروش


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 133
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

انواع مجلل و مناسب از ساختمان های مختلفی که برای خرید و فروش در بازار معاملات مسکن مورد معامله قرار می گیرند و به قصد فروش سپرده شده اند دارای ویژگی های مشخصی هستند که با داشتن ویژگی ها و خصوصیات مناسب می توان در نهایت با قیمتی مناسب اقدام به معامله آنها کرد.

انواع ساختمان ها و آپارتمان هایی که وجود دارند با متراژ مختلف و خصوصیات متمایز تعیین قیمت می شوند و می توان شاهد خرید و فروش مسکن و آپارتمان در سایت های مسکن با ویژگی های مشخص وجود دارد.

اگر آگاهی و اطلاع کامل از ویژگی های خانه مورد نظر جهت معامله وجود داشته باشد و یا اگر خانه ای که برای فروش از طرف مالک گذاشته شده است دارای فضای مناسب باشد و تهویه خوبی داشته باشد و از نظر شرایط پارکینگ و سال ساخت نیز شرایط خوبی داشته باشد قیمت گذاری مشخصی می شود و این نوع از قیمت گذاری می تواند تحت نظر متخصصان و کارشناسان املاک تایید گردد.

ساختمان های مجلل و مناسبی که ساخته می شوند و شرایط بکارگیری و مصالحی که در آنها وجود دارد و قیمت نهایی تمام شده ساخت آنها در نهایت بر قیمت خرید ساختمان مجلل اثر خواهد گذاشت.

هر نوعی از انواع ساختمان با خصوصیات خوب و متمایز دارای قیمتی تمام شده با شرایط معین می باشد و این تعیین قیمت از طرف مالک و خریدار به صورت توافقی قابل تغییر می باشد.

کلمات کلیدی: انواع ساختمان، مالک و خریدار، ساختمان های مجلل، قیمت خرید ساختمان، سال ساخت، کارشناسان املاک، خرید و فروش مسکن، خرید و فروش آپارتمان، سایت های مسکن، بازار معاملات مسکن


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 133
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

همان طور که مستحضر هستید بازار معاملات مسکن چند سالی است که در رکود به سر می برد و کاهش تعداد و حجم معاملات صورت گرفته در این مورد سبب شده که صنایع مربوط به مسکن نیز تحت الشعاع قرار بگیرند و از این رو وضعیت اقتصادی نیز در مورد اشتغالزایی در امر ساخت وساز دچار مشکلاتی شده است.

امسال در مقایسه با سال گذشته در همین ماه شاهد وجود رشد در بازار داد و ستد و معاملات مسکن می باشیم و افزایش حجم معاملات و تعداد آنها نشان می دهد که کمی تحرک در این بازار مسکن به وجود آمده است.

آمارها نشان می دهد که با وجود معاملات انجام شده در تهران هنوز شاهد رکود در بازار مسکن هستیم اگرچه که تعداد معاملات انجام شده و خرید و فروش امسال نسبت به همین موقع در سال گذشته تحرک بیشتری مشاهده می شود.

حجم خرید آپارتمان امسال رشدی برابر با 6 درصد داشته است که این میزان نشان دهنده تحرکی است که در بازار مسکن در حال رونق گرفتن می باشد و تعداد  معاملات نسبت به سال گذشته امیدوار کننده تر می باشد.

در مسیر پیش رونق بازار معاملات مسکن می توان شاهد افزایش تعداد معاملات صورت گرفته در این زمینه بود و با این تحرک ایجاد شده آینده امیدوارکننده ای برای صنعت ساخت و ساز نیز به چشم می خورد.

کلمات کلیدی: بازار معاملات مسکن، صنعت ساخت و ساز، رونق بازار مسکن، رکود بازار مسکن، معاملات مسکن، افزایش حجم معاملات، خرید و فروش مسکن، حجم خرید آپارتمان، بازار داد و ستد

منبع خبر


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 156
نویسنده : omid




به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

همان طور که مستحضر هستید یکی از سیاست های مناسب اتخاذ شده برای شوک دادن به بازار مسکن و افزایش تحرک در خرید و فروش واحدهای مسکونی و معاملات مسکن افزایش مبلغ تسهیلات و وام به خانه اولی ها بود که در نهایت این بودجه برای خرید خانه کمک بسیار مناسبی می باشد و کمبود بودجه مورد نظر را در موارد زیادی جبران می کند.

با افزایش بودجه تسهیلات که درصد بالایی از قیمت خرید خانه را در برمی گیرد البته اگر قیمت خانه متعادلو ثابت بماند و خانه در منطقه ای واقع شده باشد که قیمت خیلی بالا نباشد و بتوان به راحتی به خرید یک آپارتمان هرچند کوچک اقدام کرد.

البته گفته می شود که افزایش تسهیلات و مبلغ وام چون با سرعت کم وارد بازار می شوند فرایند خاصی را در بازار ایجاد نمی کنند اگرچه برخی برخلاف این عقیده معتقدند که بازار مسکن دارای تحرک بیشتری شده است و بسیاری از افراد در این زمینه خرید و فروش و معاملات بیشتری را انجام داده اند.

تسهیلات وارد شده به بازار مسکن برای خانه اولی ها افرادی با بودجه و مبالغ کم وجوهی بسیار مناسب جهت خرید خانه پدید می آورد و می توان با توجه به سرمایه گذاری مناسب انواعی از واحدهای مسکونی خوب و خانه های ایده آل را با شرایط مناسب خریداری کرد.

کلمات کلیدی: بازار مسکن، واحدهای مسکونی، خرید خانه، خرید آپارتمان، قیمت خانه، افزایش تسهیلات، افزایش خرید و فروش، ماعملات مسکن، خانه اولی ها، خرید و فروش واحدهای مسکونی، واحد مسکونی خوب

منبع خبر


تاریخ : یک شنبه 14 خرداد 1396
بازدید : 116
نویسنده : omid



به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

همان طور که می دانید تعداد برج های مسکونی در تهران زیاد است و برخی از انواع برج های مسکونی به صورت لوکس و فوق لوکس طراحی و ساخته شده اند و شاهد وجود امکانات زیادی برای انواع این برج های مسکونی می باشیم که با خصوصیات و ویژگی هایی منحصر به فرد اجرا شده و با قیمت بالایی خرید و فروش می شوند.

بسیاری از مالکان ساختمان های لوکس به ویژه برج های لوکس به دلیل بالا بودن قیمت خرید و فروش و معامله این گونه از برج های مسکونی با توجه به هزینه های زیادی که ساخت و ساز برایشان داشته و همین طور مناطقی که این برج های مسکونی در آن قرار دارند قادر به فروش واحدهای موجود در برج های ساخته شده خود نیستند و تقاضا برای خرید برج های مسکونی لوکس و فوق لوکس با توجه به کاهش خرید و فروش ملک کم شده است از این رو این مالکان ترجیح می دهند که واحدهای خود را اجاره بدهند و از رهن و اجاره آنها استفاده کنند.

اگرچه قیمت رهن و اجاره واحد در برج های مسکونی به خصوص برج های لوکس مانند قیمت خرید و فروش این املاک بالا می باشد ولی طرفداران خود و مشتریان خاص خود را دارد که ترجیح می دهند مبلغ بیشتری برای رهن و اجاره پرداخت نمایند اما از امکانات مناسب این برج های لوکس برخوردار شوند.

با توجه به منطقه ای که برج لوکس و سایر برج های مسکونی واقع شده اند قیمت های مختلف و متنوعی برای رهن و اجاره و سایر معاملات ملکی آنها وجود دارد.

کلمات کلیدی: برج لوکس، برج های مسکونی، رهن و اجاره، معاملات ملکی، خرید برج های مسکونی، خرید و فروش ملک، ساختمان های لوکس، خرید برج های مسکونی، انواع برج های مسکونی، تقاضای خرید برج مسکونی، برج مسکونی فوق لوکس


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com