عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 18 مهر 1399
بازدید : 145
نویسنده : omid

من به عنوان یک سرمابه دار که 15 سال در اوج هستم و 120 شعبه کافه دارم .. بعد کار سخت در این همه سال نیاز به تنوع دارم نیاز به زندگی در آپارتمان لوکس و مدرن که در شان من باشد و مردم بافرهنگی هم در همسایگی من باشند که ایجاد مزاحمت نکنند.. به حریم شخصیم تجاوز نکنند عکس های مرا در فضای مجازی پخش نکنند ..

مدت های طولانی در شرق تهران زندگی کردم این دفعه حتما می خواهم در غرب تهران زندگی کنم و چون چند شعبه کافه من در سعادت اباد است برای مدیریت کردن و حساب و کتاب باید هر ماه به آنجا سر بزنم.. در ثانی من حس خوبی به خیابان مروارید سعادت آباد دارم.. بنابراین خرید ملک در مروارید سعادت آباد انتخاب قطعی من بود.. با سایت املاک ساکنین تماس گرفتم و جهت خرید آپارتمان در سعادت آباد مجتمع مسکونی آب یار در خیابان مروارید- 5 سال ساخت- 5 طبقه 10 واحد 165 متری – دارای امکانات اتاق کنفرانس امکانات ورزشی سالن اجتماعات لابی معرفی کردند

متری 70 میلیون تومان 130متر قیمت کل 9 میلیارد و 100میلیون تومان

سرچ کردم در حد من نبود مجتمع بهتر لوکس تر مجهز تر نیاز مرا براورده می کرد..

دوباره تماس گرفتم و اطلاع دادم نظرم مساعد نیست لطفا مجتمع دیگری معرفی کنید..

مشاور املاک بعد کمی کمث ساختمان مسکونی سدروس را معرفی کرد..

ساختمان مسکونی سدروس در منطقه سعادت آباد و در خیابان مروارید واقع شده ..

 لابی مرتفع همراه با طراحی مدرن و نمای بی‌نظیر و ایجاد حیاط سبز اختصاصی در طبقات بالای ساختمان از خصوصیات منحصر به‌فرد این پروژه است. امکانات ورزشی، تفریحی و رفاهی بی‌نظیر، لابی مجلل و وسیع، بام سبز و متریال لوکس و مدرن ترکیبی جذاب و دل‌انگیز را پیش روی کاربران آن قرار داده است. برج سدروس تداعی‌گر شکوه و رفاه همراه با آرامش و آسایش در یک ساختمان مدرن و امروزی است..
ساختمان مسکونی سدروس در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع با عرض ۲۰ متر و طول ۵۰ متر واقع شده است. این ساختمان دارای ۱۴ طبقه (۳ طبقه زیرهمکف، همکف و ۱۰ طبقه روی همکف) مشتمل بر ۱۸ واحد مسکونی است.. ساختمان سدروس تا ارتفاع ساختمان های مجاور از تایپولوژی آنها پیروی می کند و بعد از آن/ با تغییر پلان تنش و بی نظمی از نوع پروفیل و شکل پنجره ها آغاز شده و درنهایت با کنسول ها و تراس می شکفد.. نوع پوشش نما از آجر است که براساس قرارگیری روی هرکدام از نوارهای حجمی آرایش متفاوتی ساخته و با خط هایی فاصله ها و بافت های مختلف ایجاد می کند که با اندک دقتی قابل تشخیص است.

 این ساختمان سدروس نظرم را جلب کرد من هم سرچ کردم عکس ها را دیدم بی نظیر بود کمی مشابه آپارتمان خودم در تورنتو بود.. حس دلتنگی مرا برای گرفتن مهمانی و دورهمی خصوصی با سلبریتی های دیگر و بازی تخته نرد با دوستانم در سالن زیبای آن برانگیخت.. بلافاصله مدیر برنامه ام را فرستادم برای هماهنگی و عقد قرار داد ..

متراژ برج های سدروس 200 متری و برای مهمانی خصوصی من کافی است..


تاریخ : پنج شنبه 10 مهر 1399
بازدید : 161
نویسنده : omid

سعادت‌ آباد یکی از پرطرفدارترین محله‌های شمال غرب تهران بوده که به دلیل واقع شدن در منطقه 2 و همسایگی با شهرک غرب و کوی فراز و دسترسی به طیف وسیعی از مراکز درمانی، تفریحی و اقتصادی مورد توجه بسیاری از شهروندان برای خرید مسکن قرار گرفته‌است، در متن پیش‌رو به بررسی خرید آپارتمان در سعادت آباد از نظر اقتصادی پرداخته و به شما کمک می‌کنیم تا با استفاده از خدمات ما بهترین انتخاب ممکن را داشته‌باشید.

بررسی خرید آپارتمان در سعادت آباد از نظر اقتصادی

همانطور که گفته شد سعادت آباد و شهرک غرب دو تا از پرطرفدارترین محله‌های شمال غرب تهران هستند و این موضوع بی‌دلیل نیست، چرا که این دو محله و به ویژه سعادت آباد به راه‌های اصلی زیادی متصل بوده و به همین دلیل ساکنان این مناطق می‌توانند در سریع‌ترین زمان به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشند.

این مزیت بسیار مهم و سایر مزایا ذکر شده سبب شده تا این محله به یکی از گران‌قیمت ترین مناطق شهر تهران مبدل شود و این موضوع برای قیمت مسکن چه به صورت اجاره و چه برای خرید به طرز محسوسی از دیگر مناطق تهران بیشتر باشد. از طرفی خانه‌های ساخته شده در محله سعادت آباد معمولا متراژ بالایی داشته و این موضوع خرید مسکن برای کسانی که بدنبال یک محله لوکس اما با قیمتی منطقی می‌گردند را مشکل ساخته است.

راهکار وبسایت ساکنین برای معضلات انتخاب مسکن در سعادت آباد چیست؟

همانطور که متوجه شدید به دلیل قیمت بالای مسکن در سعادت آباد، زندگی در این محله برای بسیاری از اقشار جامعه ممکن نیست، اما اگر شما توانایی مالی برای خرید یا اجاره مسکن در این محله جذاب را دارید اما نمی‌توانید مسکن مناسب خود را پیدا کنید نگران نباشید، وب سایت ساکنین به کمک شما آمده تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن با توجه به بودجه و انتظارات خود را داشته باشید.

وبسایت ساکنین امکانی فراهم کرده تا به راحتی بتوانید مسکن مورد نظر خود را با توجه به محله مورد نظر و قیمت مورد نظر نه تنها در محله سعادت آباد، بلکه در سراسر کشور پیدا کنید، از طرفی با خدمات ساکنین می‌توانید قیمت واقعی مسکن را از سوی فروشنده مطلع شده و به این ترتیب دست دلالان کوتاه خواهد شد.

 برای اینکه بتوانید همیشه از انتخاب خود رضایت داشته باشید کافی است به خرید آپارتمان سعادت آباد در سایت ساکنین مراجعه کنید و به راحتی نوع معامله، نوع ملک، محله و حداکثر بودجه را تعیین کنید و گزینه جستجو را انتخاب کنید و در کوتاهترین زمان به بررسی، مقایسه و در نهایت انتخاب ملک مورد نظر خود بپردازید.


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com